marți, 21 decembrie 2010

Oameni

E atât de ciudat cum o inimă bună și deschisă poate schimba. Probabil nu o să înțeleg niciodată efectul pe care unele persoane îl au asupra mea.

Sunt oameni în viața mea care, într-un mod ne-egoist, mă încurajază mereu să înaintez. Ce am făcut să merit asemenea persoane? Nimic. Ei doar există și faptul că pot oricând să apelez la ei îmi crează o stare nețărmurită de bine. Când greșesc, când fac lucrurile bine, când sunt deprimată, când sunt veselă. Ei nu sunt doar oamenii de vreme bună, iar când sunt nori și furtună să nu știu de unde să-i găsesc. În permanență îi simt aproape.

Sunt oameni de-o viață, sunt oameni de-un timp ... sunt oameni noi! Indiferent de momentul în care i-am cunoscut sau modul în care căile noastre s-au întretăiat - sunt oameni pe care mă pot baza!Ei sunt cei care prin felul lor de-a fi m-au schimbat. M-au schimbat în bine. Pentru ei îmi amintesc în fiecare zi că merită să zâmbesc, că nu toți sunt răi și mincinoși și manipulatori.

Vă mulțumesc!

3 comentarii:

  1. da....este important sa ne gandim la oamenii care ne sunt mereu alaturi si sa constientizam ca acest tip de oameni este din ce in ce mai rar intalnit. trebuie sa fim atenti sa nu ni se strecoare printre degete,nu cumva sa nu observam la timp ca am avut un astfel de om langa noi.

    faptul ca ai astfel de oameni aproape de tine arata ca si tu esti o persoana deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  2. atitudine noua.. imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem nevoie de genul acesta de oameni! cred ca ei sunt dintre aceia prin care Domnul ne dovedeste ca El e alaturi de noi si ca nu suntem singuri oricat de tristi am fi ... ci ca El prin cive , cumva ne arata iubirea Sa !

    RăspundețiȘtergere