miercuri, 11 iulie 2012

Insomnia ....

Şi am ajuns din nou la insomnie. Deşi de data aceasta nu mă mai întreb care ar putea fi cauza acestei nopţi albe! Ştiu exact ce s-a întâmplat. Mă voi folosi de un moment memorabil din Friends, când Ross, dupa N sezoane, îşi întreabă prietenii, oarecum nedumerit: "Vă mai amintiţi când aveam o maimuţă?" Bineînţeles răspunsul din partea prietenilor săi a fost unul afirmativ. Remarca lui Ross a venit ... neaşteptată: "What was I thinkin?" (tr. "Ce-o fi fost în capul meu?") E unul din momentele acelea, când, peste ani, voi privi în urmă şi voi gândi, cu voce tare probabil: CE-O FI FOST ÎN CAPUL MEU? Nici nu e nevoie să treacă cine ştie cât timp, deja îmi dau seama că ceea ce fac e o tâmpenie ... de o să mă lase perplexă mâine chiar! Cum se face că ne blocăm în unele momente din viaţă şi ni se pare imposibil să mai ieşim de-acolo? Cert e că pentru mine, deja devine un obicei neplăcut. Deja colecţionez momente "CE-O FI FOST ÎN CAPUL MEU?" Încerc să mă scap de acest ultim moment, şi e destul de dificil de realizat! SOS!

2 comentarii:

  1. And I will put all these stupid things you've been hooked on lately in a box and label it "WHAT WERE YOU THINKING" just like Monica did when Rachel moved out of the appartment.
    :) aaah....evergreen "Friends"
    luv ya bunny :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am trăit niciodată o noapte de insomnie in mai mult de 30 şi ceva de ani. Am avut momente in care m-am întrebat "CE-O FI FOST IN CAPUL MEU" dar nu mi-au luat somnul. Mă pot considera Fericit. SG. M

    RăspundețiȘtergere